Dostawa i zwroty

 

Dostawa

Kurier                                                16 zł

Przesyłka Pocztą Polska                    14zł

 

Odbiór osobisty                                      0

 

Przesyłka mebli uzgadniana indywidualnie z klientem      

 

Przesyłka pobraniowa na życzenie klienta-22zł

 

ZAMÓWIENIA POWYŻEJ 300ZŁ DOSTAWA GRATIS!     

 

KONTAKT

te.500 283 345

domdekoracje@gmail.com        

 

Tylko w przypadku lekkich rzeczy towar wysyłamy Pocztą Polską priorytetem.

Ceramikę ,szkło przesyłamy wyłącznie kurierem.

Przy odbiorze paczki, proszę sprawdzać zawartość przy kurierze.

Zwroty

Jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zwrócić go w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Gwarantujemy satysfakcję z zamówionego towaru, albo zwrot pieniędzy. Zwrócone towary nie mogą posiadać śladów używania. Prosimy też, jeśli tylko to możliwe, o zachowanie oryginalnego opakowania w stanie nieuszkodzonym. Zwracane towary odeślij na adres: ZPHU Ikal Warszówka 42a 62-800 KaliszDo zwracanego artykułu koniecznie dołącz paragon lub fakturę, którą otrzymałeś wraz z przesyłką wraz z adnotacją dlaczego rezygnujesz z zakupu. Uwaga! Zwroty nadesłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane. Należność za zwrócone artykuły zostaną wysłane w ciągu 2 tygodni od daty otrzymania przez nas przesyłki. Zwrot należności możesz otrzymać przekazem pocztowym lub przelewem na konto bankowe. W przypadku przelewu prosimy o dokładne podanie nazwy banku oraz numeru rachunku bankowego. Pamiętaj o zachowaniu pocztowego dowodu nadania paczki do chwili otrzymania zwrotu pieniędzy. Zwrócony towar możesz zamienić także na inny, będący w naszej ofercie - w zależności od wybranego produktu zwrócimy Ci nadpłatę lub pobierzmy brakującą sumę. Skontaktuj się z nami wcześniej w celu ustalenia dokładnej procedury. Artykuły zwrócone w późniejszym terminie nie będą przyjmowane. Po upływie 14 dni od daty odebrania przesyłki, prawo zwrotu lub wymiany przysługuje tylko artykułom posiadającym wadę ukrytą (odpowiedzialność sprzedawcy za zgodność towarów z umową).Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towaru wewnątrz opakowania będą rozpatrywane pod warunkiem stwierdzenia uszkodzeń/braku towaru jeszcze w obecności pracownika firmy przewozowej/poczty. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.

 

Dla uniknięcia sporów i umożliwienia dochodzenia roszczeń od poczty lub firmy kurierskiej w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, co do stanu opakowania lub jego zawartości należy sprawdzić w obecności dostarczyciela przesyłki czy jest ona kompletna i nieuszkodzona.