Jak wypłacić pieniądze?

17 lutego 2021
Category: Mogą Mieć

Zorganizowałeś zbiórkę funduszy, udostępniłeś ją i teraz możesz dodać konto bankowe, aby otrzymać zebrane środki. Jesteśmy tutaj, aby pomóc.

Obejrzyj nasz pomocny film i poniższy artykuł, aby zapoznać się z omówieniem wypłaty środków.

Należy pamiętać, że ten film przedstawia wypłaty na konto w USA. Jeśli konfiguracja wypłaty wygląda nieco inaczej, czytaj dalej, aby uzyskać więcej informacji.

W tym artykule omówiono następujące tematy:

Jeśli osoba wycofująca się spełnia wymagania, wykonaj poniższe czynności.

Krok 1. Zacznij od wybrania opcji „Wypłać w panelu zbiórki funduszy .

Jeśli nie widzisz opcji wypłaty (pokazanej poniżej), prawdopodobnie masz konto członka zespołu lub certyfikowaną zbiórkę pieniędzy na cele charytatywne i nie odpowiadasz za wypłaty.

Uwaga: jeśli korzystasz z aplikacji, przycisk „Wypłać będzie znajdował się tutaj, zamiast:

Krok 2: Potwierdź swój adres e-mail

Jeśli nie zrobiłeś tego do tego momentu, musisz potwierdzić swój adres e-mail. Kliknij tutaj, jeśli nie otrzymujesz e-maila weryfikacyjnego.

Krok 3: Zweryfikuj swój numer telefonu

Jeśli Twój numer telefonu nie został zweryfikowany z Twojego urządzenia w ciągu ostatnich 30 dni, zostaniesz poproszony o dodanie swojego numeru po wybraniu „Ustaw wypłaty. Jest to ważna funkcja bezpieczeństwa o nazwie Multi-Factor Authentication i jest to sposób ochrony informacji o koncie przed manipulacją.

Wpisz 5-cyfrowy kod zawarty w wiadomości, a nie 6-cyfrowy numer (732873), z którego kod jest wysyłany.

Krok 4: Wybierz beneficjenta
  • Ja: wybranie opcji „Ja oznacza, że ​​będziesz wypłacać środki na swoje osobiste konto bankowe lub na konto bankowe organizacji, na którym zarządzasz pieniędzmi (musisz być administratorem finansowym, aby organizacja mogła dodać informacje bankowe organizacji). Nie wybieraj opcji „Ja, a następnie dodawaj osobiste informacje bankowe innej osoby.
  • Ktoś inny: wybranie „Ktoś inny oznacza, że ​​dodajesz odbiorcę, który dokona wypłaty na swoje osobiste konto bankowe lub do organizacji, którą zarządza. Osobiste lub Organizacja: „Osobiste oznacza, że ​​osoba fizyczna będzie dokonywać wypłat na własne konto bankowe. „Organizacja ustawi firmę, aby dodać swoje konto bankowe. Dowiedz się więcej o wypłatach przez organizacje tutaj.Jeśli nie korzystasz ze Stripe ani PayPal Giving Fund, ale nadal nie widzisz opcji „Organizacja, skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz pomocy przy dodawaniu informacji o organizacji do swojego konta.

    Pamiętaj, że zbiórki pieniędzy na cele charytatywne są wysyłane bezpośrednio na konto fundacji PayPal Giving Fund. Dzięki osobistym zbiórkom funduszy możesz dodać swoje konto bankowe bezpośrednio, ale nie możesz wysłać środków bezpośrednio na konto PayPal.

    Jeśli wybrałeś „Ktoś inny do wycofania się

    Następnie zostaniesz poproszony o wysłanie zaproszenia e-mail do osoby zarządzającej wypłatami. Jeśli zaproszenie nie zostanie wysłane, spróbuj wysłać je na inny adres e-mail. To zwykle działa! Jeśli nie mają adresu e-mail, zalecamy skonfigurowanie konta Gmail, aby mogli się wycofać.

    • Upewnij się, że ta osoba spełnia wymagania dotyczące wypłaty z Twojej zbiórki funduszy.
    • Wybierz mądrze. Z każdej zbiórki pieniędzy może wypłacić tylko jedna osoba. Po wypuszczeniu środków nie można zmienić osoby, która dokonuje wypłaty.Jeśli wybierzesz „Ja, zweryfikujesz swoje dane osobowe i dodasz konto bankowe. Nie dodawaj cudzych informacji do swojego konta.

      Krok 5 : Dodawanie danych osobowych

      Informacje te są wykorzystywane przez nasz procesor płatności podczas procesu weryfikacji w celu zapewnienia, że ​​środki zostaną bezpiecznie wysłane do zamierzonego odbiorcy.

      To jest przykład informacji potrzebnych do konta w USA, więc inne kraje będą się nieco różnić.

      Podczas wprowadzania danych osobowych pamiętaj o następujących kwestiach:

      1. Pamiętaj, aby podać swoje imię i nazwisko oraz adres fizyczny, które widnieją na Twoim aktualnym dokumencie tożsamości.
      2. Nasz procesor płatności będzie musiał zweryfikować adres zamieszkania, więc nie podawaj skrytki pocztowej dla swojego adresu.Wprowadź poprawny dwuliterowy skrót swojego stanu, jeśli przebywasz w Stanach Zjednoczonych (np. „WA dla Waszyngtonu).Jeśli pojawi się komunikat o błędzie uniemożliwiający przejście przez ten ekran, zwykle oznacza to, że część informacji adresowych została wprowadzona nieprawidłowo. Sprawdź dokładnie kod pocztowy i skrót stanu / prowincji.

        Krok 6 : Dodawanie informacji bankowych

        GoFundMe niekoniecznie weryfikuje poprawność informacji bankowych przed wysłaniem wypłat, więc do Ciebie należy upewnienie się, że nie ma żadnych błędów ani błędów.

        Aby upewnić się, że masz prawidłowe informacje o koncie, pamiętaj o kilku kwestiach:

        1. Dokładnie sprawdź, czy używasz numeru przelewu ACH lub EFT i czy jest on przypisany do Twojego właściwego banku
        2. Upewnij się, że nazwa, którą wpisałeś podczas wypełniania danych osobowych, jest zgodna z właścicielem konta bankowego. Nie wypełniaj swoich danych osobowych ani danych bankowych innych osób.Sprawdź poprawność informacji w swoim banku przed rozpoczęciem wypłat. To jest zawsze dobry, aby zrobić przed zakończeniem swoich wypłat.Numery BIC (dla klientów z Australii)BIC (Bank Identifier Code) to adres SWIFT przypisany do banku w celu szybkiego i dokładnego wysyłania automatycznych płatności. W unikalny sposób identyfikuje nazwę i kraj (a czasem oddział) danego banku. Kody BIC są często nazywane kodami SWIFT i mogą mieć długość 8 lub 11 znaków. Możesz znaleźć ten numer na wyciągu bankowym, ale jeśli nie możesz, zadzwoń do swojego banku i poproś o jego podanie.

          Coś poszło nie tak, błądJeśli pojawi się komunikat o błędzie „ Coś poszło nie tak – skontaktuj się z naszym zespołem , sprawdź następujące kwestie:

          • Czy masz prawidłowy numer rozliczeniowy? W Stanach Zjednoczonych, numery routingu są dokładnie 9 cyfr długo i trzeba będzie użyć numeru dla ACH (znany również jako EFT) przenosi tylko . Skontaktuj się ze swoim bankiem, aby uzyskać najbardziej dokładne informacje.
          • Czy wpisujesz prawidłowy kod stanu lub prowincji? Musi mieć 2 litery. Na przykład, jeśli jesteś w Kalifornii, musisz wpisać „CA. Jeśli jesteś w Albercie, musisz wpisać „AB.Czy wpisujesz adres zaczynający się od litery? Jeśli tak, musisz zacząć adres cyfrą, a następnie literą. Nie wpisuj skrytki pocztowej podczas wypełniania danych osobowych.Krok 7 : Dokumenty potrzebne do weryfikacji

            Jeśli skonfigurowałeś wypłaty, ale nie otrzymałeś środków na swoje konto bankowe w ciągu 2-5 dni roboczych po otrzymaniu wiadomości e-mail z powiadomieniem, że zostały one wysłane, prawdopodobnie nasz procesor płatności wysłał Ci wiadomość e-mail z prośbą o dodatkowe informacje.

            Przejrzyj skrzynkę odbiorczą poczty e-mail i znajdź wiadomość zatytułowaną „Wymagane działanie – prześlij dokumenty. lub „Wymagane działanie: konfiguracja wypłaty nie powiodła się Jeśli nie widzisz tego e-maila, możesz także kliknąć „Wypłać na koncie GoFundMe, aby sprawdzić, czy pojawi się monit o przesłanie tam dokumentów.

            Ważne oczekiwania dotyczące wypłaty

            Wiemy, że w przypadku zbierania funduszy z określonych przyczyn, takich jak wydatki na pogrzeb lub wpłacenie kaucji (w przypadku problemów, które nie naruszają naszych warunków korzystania z usługi), potrzebne są one natychmiast. Proszę zrozumieć, że proces wypłaty zawsze trwa co najmniej kilka dni (proszę zwrócić uwagę na konkretne ramy czasowe poniżej), więc skonfigurowanie wypłat w możliwie najwcześniejszym terminie jest niezbędne.

            Po dodaniu informacji bankowych i skonfigurowaniu wypłat nowe darowizny, które wpłyną na Twoje konto, przejdą proces weryfikacji, który może zająć 1-7 dni roboczych ( weekendy i święta nie liczą się jako dni robocze) .

            Gdy staną się dostępne, wszystkie zweryfikowane darowizny przechowywane na koncie będą automatycznie wysyłane z wybraną częstotliwością: codziennie, co tydzień lub co miesiąc (uwaga, konta kanadyjskie utworzone 29 maja 2020 r. Lub później mogą mieć tylko ustawienie dzienne). Zaraz po wysłaniu środków dotrą one na Twoje konto bankowe w ciągu 2-5 dni roboczych .

            Brak częściowych wypłatNasz partner płatniczy nie jest w stanie zaoferować częściowych wypłat, więc za każdym razem, gdy inicjowana jest wypłata, zawsze będzie dotyczyć całego dostępnego salda. Dzieje się tak, ponieważ są one procesorem płatności online i nie mogą działać jako bank, przechowując środki przez długi czas. Za każdym razem, gdy inicjowana jest wypłata, będzie to zawsze dla Twojego pełnego dostępnego salda.

            Pamiętaj, że wypłata w ogóle nie wpłynie na zbiórkę pieniędzy. Wskaźnik „Całkowita podniesiona kwota Twojego fundraiser’a pozostanie niezmieniony i możesz kontynuować przyjmowanie darowizn tak długo, jak chcesz.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy