Zatrzymaj niechcianą pocztę na dobre dzięki tym 4 krokom

17 lutego 2021

Czy kiedykolwiek chciałbyś, aby Twoja ślimakowa poczta zawierała filtr antyspamowy?

Twoja skrzynka pocztowa, niegdyś miejsce radosnych odkryć, takich jak odręczny list lub nieoczekiwany papierowy czek od dalekiego krewnego, jest teraz miejscem niechcianego bałaganu. Co możesz zrobić, aby w zasadzie powstrzymać niechcianą pocztę przed irytowaniem twoich żywych promieni dziennych?

Oto cztery sposoby na zmniejszenie ilości niechcianej poczty dostarczanej przez USPS:

1. Zrezygnuj z wstępnie sprawdzonych ofert dotyczących kart kredytowych i ubezpieczenia.

Zadzwoń pod bezpłatny numer 1-888-5-OPT-OUT (1-888-567-8688) lub odwiedź optoutprescreen.com, aby nie otrzymywać niechcianych ofert dotyczących nowych kart kredytowych i ubezpieczenia. Ta bezpłatna usługa rezygnacji jest obsługiwana przez cztery główne firmy zgłaszające konsumenci i generalnie zbiera wysokie recenzje pod względem skuteczności – w przeciwieństwie do, na przykład, krajowego rejestru Do Not Call, który nie powstrzymał rozprzestrzeniania się niechcianych połączeń spamowych.

Konsumenci mogą blokować oferty dotyczące kart kredytowych i ubezpieczeń na okres pięciu lat lub na stałe. Aby to zrobić, będziesz musiał podać określone identyfikatory, w tym numer ubezpieczenia społecznego, datę urodzenia i domowy numer telefonu. Możesz również cofnąć rezygnację, jeśli chcesz ponownie otrzymywać oferty.

Pamiętaj, że te oferty to coś więcej niż tylko irytacja papierowa: wydrukowane z Twoimi danymi osobowymi mogą stanowić dla Ciebie ryzyko finansowe, jeśli Twoja poczta wpadnie w niepowołane ręce, ponieważ oszust może być w stanie otworzyć konto w Twoim imieniu bez twojej wiedzy. Nie jest to najpopularniejsza forma kradzieży tożsamości, ale zdarza się, mówi Federalna Komisja Handlu.

2. Poinformuj Stowarzyszenie ds. Danych i Marketingu o usunięciu błędów.

Większość wiadomości-śmieci, które otrzymujemy, pochodzi od członków DMA, największego amerykańskiego stowarzyszenia zajmującego się danymi i marketingiem. DMA obejmuje organizacje non-profit i inne podmioty, które sprzedają towary i usługi bezpośrednio konsumentom. W 1971 roku grupa uruchomiła DMAchoice jako sposób na sprawdzenie przez odbiorców tego, co chcą dostać. DMA pozwoli Ci zrezygnować z całych kategorii poczty, takich jak katalogi.

Program kosztuje 2 USD, ale blokuje niechcianą pocztę DMA na 10 lat. Oferuje również rejestrację w usłudze preferencji poczty elektronicznej DMA, która ogranicza liczbę niechcianych komercyjnych wiadomości e-mail.

Pamiętaj tylko, że nie wszystkie niechciane wiadomości są złe lub nawet niechciane. Na przykład, jeśli właśnie kupiłeś dom, prawdopodobnie zaczniesz otrzymywać mnóstwo rabatów ze sklepów z artykułami wyposażenia domu, mebli lub sprzętu AGD. Kupon rabatowy 20% w Home Depot, Lowe’s lub Target może się przydać, a szanse na to, że będziesz robić zakupy w tych sklepach, są wysokie. Nowe dziecko prawdopodobnie doprowadzi do ofert zniżek w sklepach dla dzieci i zabawek; emerytura zaleje twoją skrzynkę pocztową ofertami z linii wycieczkowych, planistów finansowych, prezentacji w oznaczonym czasie i kostnic. Tak, kostnice.

Istnieją dowody na to, że ten typ poczty działa, co oznacza, że ​​nie zniknie w najbliższym czasie. Według DMA w zeszłym roku ponad 70 procent Amerykanów dokonywało zakupów bezpośrednio. Organizacja twierdzi, że ponad 80 procent amerykańskich gospodarstw domowych czyta niektóre lub wszystkie wiadomości reklamowe, a organizacje non-profit zebrały prawie 200 miliardów dolarów od darczyńców za pośrednictwem poczty bezpośredniej.

3. Zakaz mniejszych marketerów i katalogów „potencjalnych.

Chociaż DMA może być Goliatem w pokoju, jest wielu drobnych mniejszych sprzedawców bezpośrednich. Valpak dostarcza kupony wypełnione niebieskimi kopertami i reklamy od lokalnych wykonawców i firm, które można zatrzymać za pomocą kilku kliknięć. Jeśli podoba Ci się niektóre z ich ofert, ale nie chcesz ich mieć w swojej skrzynce pocztowej, nadal możesz przejść do tej witryny i wydrukować tylko kupony, których zamierzasz użyć. Możesz także zrezygnować z subskrypcji dowolnej publikacji RedPlum (obecnie znanej jako RetailMeNot Everyday).

Jeśli otrzymujesz niechciane wiadomości od firm, od których nigdy nic nie kupiłeś, jesteś tzw. „Potencjalnym klientem, a Twoje nazwisko znajduje się na liście sprzedawanej lub wynajmowanej firmom próbującym znaleźć nowych klientów. Jeśli jednak kupiłeś coś od firmy w przeszłości, jesteś uważany za klienta i istnieje duża szansa, że ​​możesz chcieć, aby nadal wysyłał Ci katalogi lub kupony rabatowe.

Zasadniczo chcesz mieć możliwość wybierania wiadomości-śmieci, które faktycznie chcesz otrzymywać. Catalogchoice.org to bezpłatna alternatywa dla DMAchoice i pozwala na rezygnację z subskrypcji katalogów pojedynczo. Nie wypisze Cię z katalogów i firm, których jesteś klientem, ale wyeliminuje te, dla których jesteś potencjalnym klientem.

4. Zrób to sam, kawałek po kawałku.

Możesz zmniejszyć liczbę ofert kredytowych, katalogów, ofert czasopism, wniosków o darowizny, promocji detalicznych, ofert bankowych i wielu innych rzeczy. Nie możesz zatrzymać rachunków, wyciągów, powiadomień i wysyłek politycznych, chociaż wiele firm pozwoli Ci przejść na fakturowanie i wyciągi elektroniczne.

Wysyłki o charakterze politycznym mogą się rozprzestrzeniać i będą się rozprzestrzeniać w miarę zbliżania się dnia wyborów i nie ma żadnych przepisów, regulacji ani mechanizmów rezygnacji, które by temu zapobiegały. Jedną z rzeczy, które możesz zrobić, to zajrzeć na dół broszury lub listu, ponieważ czasami pojawi się numer telefonu, z którym możesz się skontaktować, aby zrezygnować z przyszłych wysyłek. Chociaż organizacje polityczne nie są zobowiązane do podania numeru opt-out, niektóre nadal go zapewniają.

Bardziej cyniczni z nas mogą wziąć tę opłaconą pocztą kopertę przeznaczoną na darowizny i odesłać ją z adnotacją, że nie chcemy otrzymywać dalszej korespondencji.

Możesz także pobrać aplikację PaperKarma, która umożliwia zrobienie zdjęcia niechcianej korespondencji za pomocą smartfona, a następnie wykonanie wszystkich czynności związanych z anulowaniem subskrypcji.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy